ساناتل به اطلاعات خصوصی اشخاصی  که از خدمات سایت استفاده می­کنند احترام می گذارد تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت sanatell.ir  و پیج رسمی اینستاگرام به آدرس sanatell.ir@  است.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روزکاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای تعطیلات عمومی درایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می­شوند. ساناتل به مشتریان خود در هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته امکان سفارش گذاری میدهد
ساناتل همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می­دهد. با این حال، در صورتی که موجودی محصولی در ساناتل به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق باطل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه آن سفارش برای ساناتل محفوظ است.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد ساناتل مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید اقدام و فروش خود را متوقف کند. کلیه سفارش­های ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال می­شود. حق قطع فروش کلیه یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ساناتل محفوظ است.

افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ  گونه حقی برای مشتری ایجاد نمی­کند.

در صورتی که در قیمت گذاری اشتباهی رخ داده باشد حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق باطل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه آن سفارش برای ساناتل محفوظ است.

هزینه ارسال با توجه به نوع ارسالی که انتخاب میکنید متغییر بوده و به خریدار اعلام میگردد.

مرجوعی :

فقط در صورتی که با موارد بند الف رو به رو شدید امکان مرجوع کالا را دارید :

بند الف )

مشخصات اعلام شده در سایت ساناتل با مشخصات واقعی محصول تحویلی مطابقت نداشته باشد.

محصول خریداری شده از لحاظ قیمت در همان روز با سایر فروشگاه های معتبر ، اختلاف فاحش داشته باشد.
نکته: با توجه به نوسان بازار ، اختلاف قیمت جزئی مدنظر ساناتل نبوده و این شرط مخصوص اختلاف قیمت چشمگیر می باشد.
محصول مورد نظر اصل نباشد و این مورد توسط افراد ذی صلاح تایید شود.
گارانتی اجناس خریداری شده نامعتبر باشد. ( تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش از طریق وزارت صمت و سامانه همتا قابل پیگیری هستند)
کالای تهیه شده آکبند ( نو ) نباشد یا با وجود نو بودن دارای ایراد باشد.
نکته 1 : چنانچه مشمول استفاده از این بند هستید می بایست کالای خریداری شده را به گارانتی مربوطه ارسال نمایید.
مدت زمان ارسال سفارش شما توسط فروشگاه تا 72 ساعت می‌باشد، در صورتی که بعد از 72 ساعت کد پیگیری مرسوله دریافت نکردید می توانید سفارشتان را لغو کنید.

بند ب )
با توجه به موارد بند الف ، اگر قصد مرجوع کالا را داشتید :

برای مرجوع کالا ابتدا می بایست قبل از ارسال کالا در ساعات اداری با واحد پشتیبانی با شماره 08391011150  تماس بگیرید و یا در واتساپ شماره 09201331230 درخواست خود را ارسال نمایید.
چنانچه پس از رسیدن محصول قصد عودت محصول را داشتید ، باید توجه داشته باشید که فقط کالاهایی قابل عودت هستند که بسته بندی و پلمپ محصول باز نشده باشد و جعبه فاقد پارگی و خرابی باشد و هیچگونه برچسب و نوشته ای بر روی جعبه اصلی نباشد.همچنین توجه داشته باشید که هزینه ارسال و عودت به عهده خریدار می باشد.
کالاهایی که در سامانه همتا به نام خریدار ثبت شده باشند ، امکان عودت ندارند.
در زمان درخواست مرجوع کالا قیمت محصول نباید نسبت به زمان خرید پایین تر باشد که در این صورت مابه تفاوت کم شده، قیمت جدید محاسبه می‌شود و مبلغ قابل عودت است.

وجه کالای عودت داده شده فقط به حساب مبدا قابل برگشت است و امکان واریز وجه به حساب شخص دیگر وجود ندارد.
مدت زمان واریز وجه کالای عودت داده شده به حساب مبدا 7 روز کاری می‌باشد.

خسارت درهنگام حمل و نقل
ساناتل همواره  تلاش خود را می­کند تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هریک از شرکت­های حمل و نقل به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در جریان حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. هنگام دریافت کالا، از صحت و سلامت فیزیکی کالا اطمینان حاصل کنید و در صورت وجود هر گونه ایراد ظاهری از تحویل آن خودداری نمایید. بدیهی است پس از تحویل کالا، مسئولیت هرگونه ایراد ظاهری و فیزیکی به عهده خریدار بوده و ساناتل مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

این قوانین را هنگام ثبت نام همه ی کاربران مطالعه و قبول می‌کنند و دو طرف مکلف هستند طبق این قوانین عمل کنند.

در صورت وجود هرگونه سوال از این طریق با ما در ارتباط باشید:
تلفن تماس 08391011150   پاسخگویی در ساعات 10 الی 17
دفتر مرکزی : کرمانشاه روانسر خیابان امام روبروی بانک ملت شرکت سانا همراه آسمان غرب