ثبت نام و راهنمای خرید
برای ثبت نام در فروشگاه ساناتل کافیست از سمت چپ منوی وبسایت، بر روی گزینه ورود|عضویت کلیک نموده و با استفاده از شماره همراه خود اقدام به عضویت نمایید.
هنگام خرید از فروشگاه ساناتل میتوانید با ورود اطلاعات حقوقی مربوط به شرکت یا سازمان خود و وارد کردن اطلاعات حقوقی شرکت نسبت به خرید حقوقی اقدام فرمایید.
به اطلاع شما مشتریان عزیز میرساند، ثبتنام برای انجام فرآیند خرید الزامی است. البته در هنگام تسویه حساب با وارد نمودن اطلاعات مربوط به خود، در فروشگاه ساناتل به صورت خودکار یک حساب کاربری برای شما ایجاد میشود و همیشه میتوانید با وارد نمودن آن اطلاعات نسبت به ثبتسفارش مجدد، پیگیری سفارشات و استفاده از سایر ویژگیهای فروشگاه اقدام فرمایید.
در هنگام مشاهده کالا مورد نظر خود در فروشگاه ساناتل، میتوانید با انتخاب ویژگیهای مورد نظر از قبیل رنگ و گارانتی کالا نسبت به اضافه کردن کالا به سبد خرید خود اقدام فرمایید. لازم به ذکر است که امکان اضافه کردن چند کالا به سبد خرید وجود دارد و پس از پایان انتخاب کالا یا کالاهای خود میتوانید با رفتن به سبد خرید، فرآیند خرید خود را کامل کنید.
تمامی سفارشهای ساناتل به تمامی نقاط کشور توسط پیک، پست پیشتاز و تیپاکس (به انتخاب شما) ارسال میشود. پس از تحویل سفارش به پیک ، پست یا تیپاکس، شماره پیگیری آن برای شما پیامک خواهد شد. در صورت عدم دریافت کد پیگیری از طریق پیامک، بعد از 24 ساعت در پنل سفارشهای خود میتوانید کد پیگیری سفارش را مشاهده کنید. در صورت عدم مشاهده، با بخش پشتیبانی به شماره 08391011150 تماس بگیرید.
همچنین مشتریان با آدرس کرمانشاه میتوانند با هماهنگی با قسمت فروش بصورت تحویل حضوری در محل شرکت، به آدرس ساناتل مراجعه کنند و کالای خود را تحویل بگیرند.
برای تحویل حضوری سفارش در محل شرکت، میتوانید:
قبل از ثبت سفارش با قسمت فروش هماهنگ نمایید.
شما میتوانید با مراجعه به آدرس فروشگاه ساناتل و ارائه کد به پذیرش ساناتل، کالای خود را تحویل بگیرید.
نکته: کاربرانی میتوانند این گزینه را انتخاب کنند که آدرس آنها استان کرمانشاه باشد.
تحویل حضوری در محل شرکت شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 تا 17 و پنجشنبه ساعت 10 تا 13 میباشد.
تمامی سفارشهایی که تا ساعت 24 هر روز ثبت میشوند، روز بعد به ناوگان انتخابی شما (پیک، پست یا تیپاکس) تحویل داده میشوند.
سفارشها معمولا برای کرمانشاه بین 24 تا 48 ساعت و شهرستانها 2 تا 5 روز به دست مشتری میرسند. مسئولیت حمل کالا به عهده شرکت پست و تیپاکس است و فروشگاه ساناتل امکان ارائه زمان دقیق را برای تحویل مرسوله نخواهد داشت. شما میتوانید پس از ارسال سفارش با استفاده از کد رهگیری در سایت پست و تیپاکس، از وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.
پرداخت و خدمات پس از فروش
پرداخت در وبسایت ساناتل به صورت آنلاین و از طریق درگاههای بانکی میباشد.
نکته: برای آن دسته از کاربران ساناتل که در کرمانشاه حضور دارند یا میخواهند نمایندهای از جانب خودشان به آدرس شرکت بفرستند، امکان خرید حضوری در محل شرکت ساناتل قرار داده شده است. برای خرید حضوری در ساناتل کافیست قبل از حضور در فروشگاه موجودی کالای مورد نظر را استعلام بگیرید و بعد از هماهنگی با قسمت فروش شرکت حداکثر تا 2 ساعت فرصت دارید که محصول خود را تحویل بگیرید.
در هنگام مراجعه مامور پست جهت تحویل کالا، بسته پستی توسط مامور پست برای شما باز خواهد شد، در صورت وجود هرگونه مشکل در کالای خریداری شده، اعم از: ضربه خوردگی جعبه، مخدوش بودن جعبه، تفاوت رنگ و ویژگی و سایر موارد مشابه از دریافت کالا خودداری فرمایید. لطفا قبل از امضا رسید تحویل پستی، از سلامت بسته خود اطمینان حاصل کنید.
تمام محصولات الکترونیکی ارائه شده در ساناتل دارای گارانتی معتبرترین شرکتهای گارانتیدهنده ایران میباشند و تمامی دستگاهها در مدت زمان گارانتی خود بر اساس قوانین شرکت گارانتی دهنده تحت پوشش گارانتی ایشان قرار خواهد داشت. برای مشاهده شرایط خدمات پس از فروش شرکت خدمات دهنده، میتوانید به آدرس وبسایت ایشان مراجعه کنید.
جهت لغو سفارش خود قبل از اینکه مرسوله ارسال شود، میتوانید با پشتیبانی ساناتل تماس گرفته و ضمن هماهنگی با کارشناسان پشتیبانی نسبت به لغو سفارش خود اقدام فرمایید.
مسئولیت حمل کالاها بر عهده شرکت پست یا تیپاکس است، شما عزیزان میتوانید با استفاده از شماره پیگیری ارسال شده مرسوله پستی نسبت به رهگیری آن از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی و تیپاکس اقدام فرمایید. در صورتیکه تا 7 روز کالا به دستتان نرسید میتوانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
چنانچه سوال خود را در لیست پرسشهای متداول نیافتید و یا علاقه مند به تماس با مجموعه ساناتل هستید، میتوانید از صفحه تماس با ما جهت ارتباط با ساناتل استفاده کنید.